Monday, November 10, 2008

LYRICS

我恋爱了

天空 是晴朗的夢想燃燒著快樂相信 我和你 是最酷的汗水 痛快流著勇氣 讓愛閃亮著勇敢 不怕累 直到我們 都笑了我喜歡你開始臉紅了我愛上你傻傻聽我的我幻想你世界都瘋了下一秒 我唱我的歌我喜歡你瘋狂的想著我愛上你自在的快樂我幻想你永遠是我的我要的 我愛的 多難得天空 是晴朗的夢想燃燒著快樂相信 我和你 是最酷的汗水 痛快流著勇氣 讓愛閃亮著勇敢 不怕累 直到我們 都笑了我喜歡你開始臉紅了我愛上你傻傻聽我的我幻想你世界都瘋了下一秒 我唱我的歌我喜歡你瘋狂的想著我愛上你自在的快樂我幻想你永遠是我的我要的 我愛的 多難得你一定很愛我的我要你給我一個緊緊的擁抱手牽著心就暖和了你一個微笑我就知道了 都笑了我喜歡你開始臉紅了我愛上你傻傻聽我的我幻想你世界都瘋了下一秒 我唱我的歌我喜歡你瘋狂的想著我愛上你自在的快樂我幻想你永遠是我的我要的 我愛的 多難得我喜歡你開始臉紅了我愛上你傻傻聽我的我幻想你世界都瘋了下一秒 我唱我的歌我喜歡你瘋狂的想著我愛上你自在的快樂我幻想你永遠是我的我要的 我愛的 多難得


張韶涵-亲爱的 那不是爱情

作詞:方文山 作曲:周杰倫
教室裏那台風琴叮咚叮咚叮嚀像你告白的聲音 動作一直很輕微笑看你送完信 轉身離開的背影喜歡你字跡清秀的關心那溫熱的牛奶瓶在我手中握緊有你在的地方 我總感覺很窩心日子像旋轉木馬 在腦海裏轉不停出現那些你對我好的場景你說過牽了手就算約定但親愛的那並不是愛情就像來不及許願的流星再怎麼美麗也只能是曾經太美的承諾因為太年輕但親愛的那並不是愛情就像是精靈住錯了森林那愛情錯的很透明那溫熱的牛奶瓶在我手中握緊有你在的地方 我總感覺很窩心日子像旋轉木馬 在腦海裏轉不停出現那些你對我好的場景你說過牽了手就算約定但親愛的那並不是愛情就像來不及許願的流星再怎麼美麗也只能是曾經太美的承諾因為太年輕但親愛的那並不是愛情就像是精靈住錯了森林那愛情錯的很透明太美的承諾因為太年輕但親愛的那並不是愛情就像是精靈住錯了森林那愛情錯的很透明

Innocence


Waking up I see that everything is okThe first time in my life and now it's so great! Slowing down I look around and I am so amazedI think about the little things that make life greatI wouldn't change a thing about itThis is the best feelingThis innocence is brilliant, I hope that it will stayThis moment is perfect, please don't go away, I need you nowAnd I'll hold on to it, don't you let it pass you byI found a place so safe, not a single tearThe first time in my life and now it's so clearFeel calm I belong, I'm so happy hereIt's so strong and now I let myself be sincereI wouldn't change a thing about itThis is the best feelingThis innocence is brilliant, I hope that it will stayThis moment is perfect, please don't go away, I need you nowAnd I'll hold on to it, don't you let it pass you byIt's the state of bliss you think you're dreamingIt's the happiness inside that you're feelingIt's so beautiful it makes you wanna cryIt's the state of bliss you think you're dreamingIt's the happiness inside that you're feelingIt's so beautiful it makes you wanna cryIt's so beautiful it makes you want to cryThis innocence is brilliant, it makes you want to cryThis innocence is brilliant, please don't go away'Cause I need you nowAnd I'll hold on to it, don't you let it pass you byThis innocence is brilliant, I hope that it will stayThis moment is perfect, please don't go away, I need you nowAnd I'll hold on to it, don't you let it pass you by


金莎] 大小姐 LYRICS
还少了一双鞋跟包包做搭配眼镜要够黑明星感觉做好随时准备我临时想逛街就除了你什麽都缺再六个月可能会下起雪到时候我想换马靴你要疼我宠我因为我是大小姐不过这不代表我会爱你多一些你说永远不变我是你的大小姐所以我想考考你对我有多坚决突然不很想睡去帮我买宵夜牛肉不要带血羊肉要肥在朋友的聚会不要叫我宝贝老炫耀我是你的谁再六个月可能会下起雪到时候我想换马靴你要疼我宠我因为我是大小姐不过这不代表我会爱你多一些你说永远不变我是你的大小姐所以我想考考你对我有多坚决jīиg 欠你的幸福已无法弥补sorry……爱情的世界总是不能满足不到位所以在现实生活要更完美看时光匆匆转眼瞬闪而过一如流水不能虚耗再六个月可能会下起雪到时候我想换马靴你要疼我宠我因为我是大小姐不过这不代表我会爱你多一些你说永远不变我是你的大小姐所以我想考考你对我有多坚决你要疼我宠我因为我是大小姐不过这不代表我会爱你多一些你说永远不变我是你的大小姐所以我想考考你对我有多坚决那人也许不如你想象的那样爱你

No comments: